Figyelmeztetés: Az oldal megtekintése csak a 18 éven felüli látogatók számára szól!
Honlapunk cookie-kat használ az Ön számára elérhető szolgáltatások és beállítások biztosításához, valamint honlapunk látogatottságának figyelemmel kíséréséhez. Igen, Elfogadom

Electronica.hu | Az elektrotechnika alapfogalmai : Elektrotechnika | Elektronika



...


...
...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

British Rail 395 sorozat
British Rail 395 sorozat
Unit 395008 at Ebbsfleet International.JPG
395014 MSO Interior.jpg
British Rail 395 sorozat
Általános adatok
Gyártó Hitachi
Szolgálatba állás 2009
Darabszám29 db
Műszaki adatok
Nyomtávolság 1435 mm
Engedélyezett legnagyobb sebességváltóáram: 225 km/h
egyenáram: 160  km/h
Kapcsolókészülékek közötti hossz 121,8 m
Vonatbefolyásoló rendszer ERTMS, TVM430, TPWS
Villamos vontatás
Áramnem 25 kV 50 Hz AC / 750 V DC
Áramellátás felsővezeték, harmadik sín
Kocsi / Motorkocsi
Ülőhelyek száma354 db
A Wikimédia Commons tartalmaz British Rail 395 sorozat témájú médiaállományokat.
SablonWikidataSegítség
utastér

A British Rail 395 sorozat egy nagysebességű villamosmotorvonat-sorozat, mely a CTRL vonalon közlekedik Angliában 2009-től. A vonatokat a Japán Hitachi gyártotta. Ez a vonat a leggyorsabb Angliában a 225 km/h-s sebességével. A Southeastern vasúttársaság üzemelteti. A 2012. évi nyári olimpiai játékokon is utasokat is szállított.

A Brit első nagysebességű elővárosi üzemet 2009 júniusban indították meg, hat hónappal a tervezett időpontnál korábban, amikor is London St Pancras pályaudvarAshford International között a HSL 1 vonalon keresztül megindult a korlátozott üzem. Az új üzemben a Hitachi 225 km/h sebességű 395 sorozatú Javelin villamos motorvonat szolgál, és ennek révén az eljutási idő 84 percről 37 percre csökkent. A 395 sorozatú jármű mind 25 kV 50 Hz váltakozó árammal, mind 750 V egyenárammal, harmadik sínes áramellátással is tud üzemelni, lehetővé téve, hogy Ashford – Faversham, Dover – Margate között a hagyományos hálózaton is tudjon közlekedni. A teljes üzem decemberben indult meg. Ezeket a vonatokat használták ingavonatként St.Pancras és Stradford közötti elővárosi forgalomban a 2012. évben Londonban megrendezésre került Olimpiai játékok idején a résztvevők, és a nézők szállítására. A 29 hat kocsis vonatállományt a Hitachi tartja fenn, erre a célra Ashfordban megépített telephelyen.

Források

További információk

Commons:Category:British Rail Class 395
A Wikimédia Commons tartalmaz British Rail 395 sorozat témájú médiaállományokat.
Információ forrás: https://hu.wikipedia.org/wiki/British_Rail_395_sorozat
A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.
Zdroj: Wikipedia.org - čítajte viac o British Rail 395 sorozat





A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.