A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
CSSZ11 | |
CSSZ11 | |
Általános adatok | |
Gyártó | SMZ (Dubnica nad Váhom) |
Gyártásban | 1966 |
Darabszám | 12 db |
Műszaki adatok | |
Tengelyelrendezés | Bo' Bo' |
Nyomtávolság | 900 mm |
Hajtókerék-átmérő | 1000 mm |
Engedélyezett legnagyobb sebesség | 45 km/h |
Kapcsolókészülékek közötti hossz | 13440 mm |
Magasság | 4100 mm |
Szélesség | 2610 mm |
Szolgálati tömeg | 56,0 t |
Villamos vontatás | |
Áramnem | 1,5 kV egyenáram |
Áramellátás | felsővezeték |
Teljesítmény | |
Rövid idejű | 500 kW |
Vontatómotorok száma | 4 |
A Wikimédia Commons tartalmaz CSSZ11 témájú médiaállományokat. | |
Sablon • Wikidata • Segítség |
A CSSZ11 egy Bo' Bo' tengelyelrendezésű, 1,5 kV egyenáramú, keskeny nyomtávú villamosmozdony-sorozat. A Škoda által gyártott 17E jelzésű ipari villamos mozdonyon alapul. 1966-ban összesen 12 db készült a csehszlovákiai (ma szlovákiai) Máriatölgyesen működő Gépgyártó és Fémipari Műveknél (SMZ – Strojárské a metalurgické závody). Hegyi pályán történő alkalmazásra tervezték. 12 darabot készítettek belőle, közülük 10 darabot a grúziai Bordzsomi–Bakuriani keskeny nyomtávolságú vonalon állítottak üzembe.
Irodalom
- P. Kaschin – W. Botschenkow – W. Balabin–L. Moskaljow: Naschi uskokoleinyje teplowosy i elektrowosy. Tschast II. Moszkva: Schelesnodoroschnoje Delo. 2003. ISBN 5-93574-014-1
További információk
A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.
A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.