Figyelmeztetés: Az oldal megtekintése csak a 18 éven felüli látogatók számára szól!
Honlapunk cookie-kat használ az Ön számára elérhető szolgáltatások és beállítások biztosításához, valamint honlapunk látogatottságának figyelemmel kíséréséhez. Igen, Elfogadom

Electronica.hu | Az elektrotechnika alapfogalmai : Elektrotechnika | Elektronika



...


...
...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Far Cry Primal
Far Cry Primal
Fejlesztő Ubisoft Montreal[a]
  1. Additional work by Ubisoft Toronto, Ubisoft Shanghai and Ubisoft Kiev.
Kiadó Ubisoft
Forgalmazó
Rendező
  • Jean-Christophe Guyot
  • Maxime Béland
Producer Vincent Pontbriand
Tervező Thomas Simon
Művész Mickael Labat
Író Kevin Shortt
Zeneszerző Jason Graves
Sorozat Far Cry
Motor Dunia Engine 2
Platformok
Kiadási dátum
Műfaj Akció-kalandjáték
Játékmódok
USK-besorolás USK 16
Adathordozó
A Far Cry Primal weboldala
SablonWikidataSegítség

A Far Cry Primal egy akció-kaland videójáték, amit a Ubisoft Montreal fejlesztett ki. A játék PlayStation 4 és Xbox One platformokra 2016. február 23-án, míg Microsoft Windowsra március 1-én jelent meg. A játék a középső kőkorszak hajnalán, az i. e. 10. évezredben játszódik. A történet Takkar körül forog, aki egy fegyvertelen vadászból törzsi vezetővé válik.

Leírása

Környezet

A játék 12 000 évvel ezelőtt játszódik, a mezolitikum időszakban.[1] A kitalált Oros-völgy Közép-Európában található. Eltérően a sorozat korábbi játékaitól, az őskori élővilág, melybe beletartoznak a gyapjas mamutok, óriásfarkasok, barlangi medvék, barlangi oroszlánok, gyapjas orrszarvúak, óriásszarvasok, kardfogú macskák egy világot képez a későbbi lényekkel, mint barna medve, borz és a szarvas. A túlélés napi kihívás, a törzsek összeütközésbe kerülnek egymással, valamint a természettel.[2]

Játékmenet

A hagyományos fegyverek és járművek, amik az eredeti Far Cry sorozatban szerepeltek, itt nyilván nem jelennek meg. A játékos maga kell elkészítse fegyvereit a környezetében található nyersanyagokból. Ahogy a játékos halad a történetben, képes lesz egyre halálosabb fegyvereket készíteni. Szembe kell szállnia a természetes ragadozókkal és a többi ellenséges törzs tagjaival. Amikor a játékos megtámad és elfoglal egy ellenséges tábortüzet vagy tábort, akkor a Wenja törzs átveszi az adott helyet és járőrözni kezd az adott régióban, valamint a játékos ezzel gyors utazási pontot nyer és újabb pihenőhelyet.[3]

A játékos képes megszelídíteni különböző állatokat, amelyek segítik őt a különböző harcokban. Ezeket az állatokat meg lehet idézni távolról kibocsátott, alapvető parancsokkal. A bagoly nézet segítségével fel tudja deríteni az ellenséges táborokat vagy tábortüzeket; támadni és bombákat ledobni is lehet a segítségével.[4]

Egy későbbi frissítésben elérhető lett egy „túlélő mód”, amely drasztikusan növeli a játék nehézségét.[5]

Zene

A zenét ütős hangszerekkel, azték halálsíppal, kővel és agyaggal kreálták.[6] A zenét Jason Graves szerezte. A különböző törzseket különféle stílus jellemzi; a Wenja törzset pl. a kürt, a fuvolaszóló, míg a Izilia törzset az azték halálsíp, a női ének és a rituális ütőhangszerek jellemzik.[7]

Fogadtatás

Metacritic szerint a Far Cry Primal Microsoft Windows verziója „vegyes vagy átlagos” értékelést kapott, míg a PlayStation 4 és az Xbox One verzió „általában kedvező” értékelést.

Eladások

A játék kiskereskedelmi változata volt a legkelendőbb játék, a kiadása hetén az Egyesült Királyságban az eladási listák élére került.[8] Az Egyesült Államokban a legkelendőbb játék lett 2016 februárjában.[9] Az Ubisoft szerint a játék jobban teljesített, mint amire számítottak.

Hivatkozások

  1. Dingman, Hayden: Far Cry Primal (PC) review. PC World, 2016. február 29. (Hozzáférés: 2020. március 23.)
  2. Dyer, Mitch: Far Cry Primal Announced With 2016 Release Date. IGN, 2015. október 7. (Hozzáférés: 2015. október 7.)
  3. Hussain, Tamoor: Far Cry Primal Trailer, Release Date, Gameplay Details Officially Released. GameSpot, 2015. október 6. (Hozzáférés: 2015. október 7.)
  4. Far Cry Primal gameplay - you can tame animals!. Eurogamer, 2015. december 4. (Hozzáférés: 2015. december 4.)
  5. Sheridan, Conner: Don't play Far Cry Primal Survivor Mode if you can't deal with perma-dead pets. GamesRadar, 2016. április 15. (Hozzáférés: 2016. április 15.)
  6. Music of far cry primal
  7. Far Cry primal Soundtrack by jason graves
  8. Hussain, Tamoor: Far Cry Primal Conquers UK Sales Chart. GameSpot, 2016. február 29. (Hozzáférés: 2016. március 1.)
  9. Makuch, Eddie: Top Ten Best-Selling Games in the US for February 2016. GameSpot, 2016. március 10. (Hozzáférés: 2016. március 11.)
Információ forrás: https://hu.wikipedia.org/wiki/Far_Cry_Primal
A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.
Zdroj: Wikipedia.org - čítajte viac o Far Cry Primal

Villamosmérnöki és elektronikai alapfogalmak - elektronica.hu
čítajte viac na tomto odkaze: Xbox





A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.