Figyelmeztetés: Az oldal megtekintése csak a 18 éven felüli látogatók számára szól!
Honlapunk cookie-kat használ az Ön számára elérhető szolgáltatások és beállítások biztosításához, valamint honlapunk látogatottságának figyelemmel kíséréséhez. Igen, Elfogadom

Electronica.hu | Az elektrotechnika alapfogalmai : Elektrotechnika | Elektronika



...


...
...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Nyomd a gombot, tesó!
Nyomd a gombot, tesó!
Műfaj vetélkedő

Műsorvezető Majka

Ország  Magyarország
Nyelv magyar
Évadok 1
Gyártás
Forgatási helyszín Budapest
Részenkénti játékidő 1 óra 15 perc
Sugárzás
Eredeti adó TV2
Eredeti sugárzás kezdete2019. november 11.
Első magyar adó TV2
SablonWikidataSegítség

A Nyomd a gombot, tesó! televíziós vetélkedő/showműsor, mely az 50 milliós játszma és a Bezár a bazár! ötvözete.

A játékot egy pár játssza. Először 8 borítékot kell egy-egy zsetonba berakni. 1 percük van a játékosoknak, hogy berakják a zsetonokba a borítékokat. Aztán 7 kérdés jön. Ha a páros tudja a választ, akkor meg kell nyomni a gombot, s középre kell tenni egy zsetont. Ha helyes a válasz, akkor megtudhatják, hogy a zseton hány forintot rejt. Ha 10 másodperc alatt nem nyomják meg a gombot, akkor megjelennek a válaszlehetőségek. El kell osztani a válaszokra a zsetonokat, hasonlóan az 50 milliós játszmához, egy válaszra nem szabad rakni. Az utolsó kérdésnél három válaszlehetőség van, s csak egyre szabad zsetont rakni. A rossz válaszokra rakott zsetonok elvesznek, a jó válaszra rakott zsetonok megmaradnak. Ha a játékosok nem raknak a jó válaszra zsetont, akkor azonnal vége a játéknak, s a páros egy fillér nélkül megy haza.

Minden kérdés után az egyik játékos leliftezik az Arénába. A játékosnak meg kell nyomnia egy olyan gombot a totemen, melyet még nem nyomott meg. A megnyomott gomboz hozzátartozik egy tárgy. A tárgyat rá kell tenni a leolvasóra. Ha a tárgy értéke Nyomd a gombot, tesó!, akkor meg kell nyomni a falon azt a gombot, amelyik villog. Az első kérdés után a játékos fél percig lehet az Arénában, azután az Arénában eltölthető idő kérdésenként 5 másodperccel növekszik. Az Arénából úgy kell kijutni, hogy a középső, átlátszó hatszöget kell megnyomni. Ha elfogy az idő, s a játékos nem nyomja az átlátszó hatszöget, akkor azonnal vége a játéknak, s a páros egy fillér nélkül megy haza.

Egy alkalommal lehet választani az aranygombot. Az aranygombhoz tartozik egy feladat. Ha a játékos jól oldja meg a feladatot, akkor a párosnak lesz egy fix 300000 forintja, melyet akkor is megkap, ha valamelyik kérdésre rosszul válaszol, vagy a kérdés megválaszolása után nem jön ki időben az Arénából. Az ötödik kérdésnél meg lehet állni. Ilyenkor a páros kap egy ajánlott összeget. Ha a páros elfogadja az ajánlatot, akkor az ajánlott összeggel hazamehet, ha nem, akkor a játékot végig kell játszani.

Jegyzetek

Információ forrás: https://hu.wikipedia.org/wiki/Nyomd_a_gombot,_tesó!
A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.
Zdroj: Wikipedia.org - čítajte viac o Nyomd a gombot, tesó!





A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.