Figyelmeztetés: Az oldal megtekintése csak a 18 éven felüli látogatók számára szól!
Honlapunk cookie-kat használ az Ön számára elérhető szolgáltatások és beállítások biztosításához, valamint honlapunk látogatottságának figyelemmel kíséréséhez. Igen, Elfogadom

Electronica.hu | Az elektrotechnika alapfogalmai : Elektrotechnika | Elektronika



...


...
...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

British Rail 380 sorozat
British Rail 380 sorozat
New train mock-up at Glasgow Central - geograph.org.uk - 1300543.jpg
ScotRail Class 380 Interior, July 2012.jpg
British Rail 380 sorozat
Általános adatok
Gyártó Siemens Mobility
Gyártásban 20092010
Darabszám22 háromrészes
16 négyrészes db
Műszaki adatok
Tengelyelrendezés Háromrészes:
Bo'Bo'+2'2'+Bo'Bo'
Négyrészes:
Bo'Bo'+2'2'+2'2'+Bo'Bo'
Nyomtávolság 1435 mm
Gyorsítás Háromrészes: 1 m/s²
Négyrészes: 0,9 m/s²
Engedélyezett legnagyobb sebesség160 km/h
Kapcsolókészülékek közötti hossz Háromrészes: 70710 mm
Négyrészes: 94280 mm
Szélesség 2800 mm
Üres tömegHáromrészes: 138 t
Négyrészes: 175 t
Legnagyobb tengelyterhelés max. 15,5 t
Villamos vontatás
Áramnem 25 kV 50 Hz AC
Áramellátás felsővezeték
Teljesítmény
Rövid idejű 1550 KW
Kocsi / Motorkocsi
Ülőhelyek számaHáromrészes: 190
Négyrészes: 282 db
Padlómagasság 1158 mm
A Wikimédia Commons tartalmaz British Rail 380 sorozat témájú médiaállományokat.
SablonWikidataSegítség

A British Rail 380 sorozat egy angol 25 kV 50 Hz-es váltakozó áramú, három- vagy négyrészes villamosmotorvonat-sorozat, mely a Desiro családba tartozik. A Siemens Mobility gyártja 2009-től a 38 motorvonatot, az utolsó 2010-ben készül el. A FirstScotRail társaság fogja üzemeltetni Skóciában az Ayrshire és az Inverclyde régiókban. A jelenleg itt közlekedő British Rail 334 és British Rail 318 sorozatot fogják felváltani. Eredetileg az azóta már törölt Glasgow Airport Rail Link vonalra kerültek volna. 2009. május 17-én egy életnagyságú modell került Glasgow főpályaudvarra, melyet azóta már átszállítottak a Glasgowi Közlekedési Múzeumba.

Technikai jellemzése

A motorvonatok három- és négyrészes változatban készülnek. A háromrészes tengelyelrendezése Bo'Bo'+2'2'+Bo'Bo', a négyrészesé Bo'Bo'+2'2'+2'2'+Bo'Bo'. Teljesítményük ugyanakkora, 1550 kW, emiatt a kisebb szerelvény gyorsulása jobb. Kialakítástól függően 190 vagy 282 személyesek lesznek. Található bennük angol szabványú konnektor is, mely a hosszabb távon közlekedő járműveken szinte alapkövetelmény. A járművek szükség esetén összekapcsolhatóak, ekkor a nagyméretű első ajtók kinyithatóak, hogy a teljes szerelvény átjárható legyen.

További információk

Információ forrás: https://hu.wikipedia.org/wiki/British_Rail_380_sorozat
A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.
Zdroj: Wikipedia.org - čítajte viac o British Rail 380 sorozat





A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.