Figyelmeztetés: Az oldal megtekintése csak a 18 éven felüli látogatók számára szól!
Honlapunk cookie-kat használ az Ön számára elérhető szolgáltatások és beállítások biztosításához, valamint honlapunk látogatottságának figyelemmel kíséréséhez. Igen, Elfogadom

Electronica.hu | Az elektrotechnika alapfogalmai : Elektrotechnika | Elektronika



...


...
...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Vita:U–2
Ez a szócikk a következő műhely(ek) cikkértékelési spektrumába tartozik:
Hadtudományi szócikkek (bővítendő besorolás)
Repüléssel kapcsolatos szócikkek (bővítendő besorolás)

Együttes

Hogy is vagyunk az angol együtessel? Gubb 2005. február 4., 18:52 (CET)Válasz

Kerestem arra való utalást a cikkben, hogy létezik egy hasonnevű angol rockzenekar, but I still haven't found what I was looking for. Gubb

A repülőgépet kötőjellel írják, úgyhogy ezt majd át kell mozgatni. Az együttesnek kell ezen a néven lennie + kell egy (egyértelműsítő lap). --f.adam 2005. február 4., 18:56 (CET)Válasz
Ja és írek Gubb, nem angolok. Még ha nem is írül beszélnek. ;) --f.adam 2005. február 4., 18:58 (CET)Válasz
Tudom, hogy írek, sajnos az "angol" szónak több értelme is, de igazad van, én sem szeretem, ha oktalanul leszlávoznak. Gubb 2005. február 4., 19:03 (CET)Válasz

Infó

"egy általános küldetés több mint 90 százaléka során a repülőnek egy mindössze 8 km/h-ás sebességsávon belül kellett maradnia. " Ez kicsit megtévesztő. Elsőre azt olvastam, hogy 8 km/h-s sebességgel kell haladnia.Mazarinüzi 2007. április 4., 10:43 (CEST)Válaszválasz

Igen, ezen már régebben is variáltam, hogyan lehetne értelmesebb. Az a baj, hogy nem tudom pontosan milyen sebességhatárokról beszélünk - annak több értelme lenne, hogy "685 és 673 km/h sebesség között kell maradnia", de konkrét számokat nem találtam. A könyvekben általában 70 000 láb feletti magasságról beszélnek - itt pedig 110 és 130 csomó sebességről van szó, de pontosabbat nem találtam. Minél magasabban repül a gép, annál szűkebb az alacsony sebesség és a magas sebesség miatti átesés közötti sebességtartomány. Dunee msg 2007. április 6., 18:14 (CEST)Válaszválasz

cikk korszerűsítésszerkesztés

A cikk jobboldalán látható adatok jelenleg kézi módszerrel vannak megjelenítve, ezt korszerűsíteni kellene a megfelelő technobox alkalmazásával, és egyúttal el kellene tüntetni az adatok felsorolásából a fölösleges angolszász értékeket és jelöléseket (SI-ben is minden ott van). Az SI-értékeket kerekíteni kell. Szép dolog a pontosság, de itt fölösleges.

(pl. Bevetési távolság 3500 mérföld, 5633 km). Nyilván azért adnak meg rá 3500-at, mert körülbelül annyi, azért ilyen szép kerek szám. Ezt nálunk nyugodtan lehet 5600 km-re kerekíteni...

Az "Általános információk"-nál lévő infókat is bele lehetne írni a technobox-ba, utána ez a szakasz nem kell.

A cikkben néhány helyen durva és ellenőrizetlen állítások vannak (pl. ismeretlen sorsú 50 pilóta ?? - 200 gépet lelőttek volna az oroszok??). Ezekhez forrást kellene találni (ha igazak), vagy törölni kell a cikkből a megalapozatlan állításokat.

az oxigén hiánya miatt a hagyományos sugárhajtóművek tolólángja kialszik.

Ennek kivédésére mit csináltak? Nem derül ki a cikkből... misibacsi 2007. november 20., 11:21 (CET)Válaszválasz

Átnevezésszerkesztés

Nem kellene átnevezni U–2_Dragon_Lady-re a repülős irányelveink szerint (<típusjel><típusnév>)? --Gyantusz vita 2009. január 8., 01:07 (CET)Válaszválasz

Információ forrás: https://hu.wikipedia.org/wiki/Vita:U–2
A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.
Zdroj: Wikipedia.org - čítajte viac o Vita:U–2

Villamosmérnöki és elektronikai alapfogalmak - elektronica.hu
čítajte viac na tomto odkaze: Tennivalók





A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.