Figyelmeztetés: Az oldal megtekintése csak a 18 éven felüli látogatók számára szól!
Honlapunk cookie-kat használ az Ön számára elérhető szolgáltatások és beállítások biztosításához, valamint honlapunk látogatottságának figyelemmel kíséréséhez. Igen, Elfogadom

Electronica.hu | Az elektrotechnika alapfogalmai : Elektrotechnika | Elektronika



...


...
...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

CPC

A CPC (cost per click), kattintásonkénti költség, azaz egy kattintás tényleges árát jelenti az online kampányok során, illetve magának a kattintásokra alapuló árazási koncepciónak az elterjedt elnevezése. A kattintások költsége mindig kevesebb vagy egyenlő az általunk beállított maximális CPC-vel. A CPC összege jelenti a felhasználó figyelmét.

Átlagos CPC

Egy adott időszakban az éppen vizsgált kampányban, hirdetéscsoportban, vagy a kiválasztott kulcsszó illetve hirdetés által elért átlagos kattintási ár. A következő képen kell számítani: Az összesen elköltött hirdetési költség osztva a kattintások számával.

Információ forrás: https://hu.wikipedia.org/wiki/CPC
A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.
Zdroj: Wikipedia.org - čítajte viac o CPC





A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.