Figyelmeztetés: Az oldal megtekintése csak a 18 éven felüli látogatók számára szól!
Honlapunk cookie-kat használ az Ön számára elérhető szolgáltatások és beállítások biztosításához, valamint honlapunk látogatottságának figyelemmel kíséréséhez. Igen, Elfogadom

Electronica.hu | Az elektrotechnika alapfogalmai : Elektrotechnika | Elektronika



...


...
...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Clash Royale


A Clash Royale egy ingyenes, valós idejű, stratégiai videójáték, amelyet a Supercell nevű játékcég fejlesztett és adott ki. A játék kártya-, toronyvédelmi-, és online multiplayer battle aréna játékokból merített elemekből áll. A játékot 2016. március 2-án adták ki. A Clash Royale a kiadás után kevesebb, mint egy évvel elérte az 1 billió dolláros jövedelmet.

Clash Royale
Fejlesztő Supercell
Kiadó Supercell
Forgalmazó Supercell
Platformok

Android

IOS
Kiadási dátum 2016. március 2.
Verzió 3.2.4
Legfrissebb kiadás
Stabil
  • 3.2872.3 (Android, 2022. június 29.)[1]
  • 3.2872.3 (iOS, 2022. június 30.)[2]
Magyar nyelvű kiadás Nincs
Műfaj

Tower Defense

Valós idejű stratégiai játék

MMOG

Stratégiai Videójáték
Játékmódok

MMOG

Többjátékos Videójáték
USK-besorolás USK 6
Adathordozó
A Clash Royale weboldala
SablonWikidataSegítség

A játék lényege

A Clash Royale egy tower rush alapú videójáték, amely két vagy négy játékos (1v1 vagy 2v2) által játszott meccsekből áll, melyek célja, hogy az ellenfél minél több tornyát ledöntsük (a "King Tower" (a "Király Tornya") ledöntésével azonnal nyerhetünk). Minden torony ledöntéséért egy-egy koronát kapunk. Három perc után ha mindkét játékosnak/csapatnak ugyanannyi koronája van, a meccs folytatódik egy két perces overtime-mal, ahol az a játékos/csapat, amely először dönti le az ellenfél egyik tornyát, azonnal nyer. Ha egy tornyot se döntenek le a játékosok/csapatok az overtime alatt, akkor a legalacsonyabb élettel rendelkező torony tulajdonosa(I) nyer(nek). Ha két bármely toronynak megegyezik az életereje, akkor a meccs döntetlen lesz és semelyik játékos/csapat sem kap kupát (a kupákról később bővebben).

Szintfejlődés

Tornyok fejlesztése

Az egyes tornyok erősségét a játékosok szintje határozza meg. A játékosok XP segítségével tudnak szintet fejlődni.

King Tower (Király Tornya, a középső torony)
Szint Életerő Sebzés Átlagos sebzés

másodpercenként

Támadási

sebesség

Sebzés

hatótávolsága

Célpontok
1 2,400 50 50 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
2 2,568 54 54 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
3 2,736 58 58 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
4 2,904 62 62 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
5 3,096 67 67 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
6 3,312 72 72 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
7 3,528 78 78 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
8 3,768 84 84 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
9 4,008 90 90 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
10 4,392 99 99 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
11 4,824 109 109 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
12 5,304 119 119 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
13 5,832 131 131 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
Princess Towers (Hercegnők Tornyai, a két szélső torony)
Szint Életerő Sebzés Átlagos sebzés

másodpercenként

Támadási

sebesség

Sebzés

hatótávolsága

Célpontok
1 1,400 50 62 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
2 1,512 54 67 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
3 1,624 58 72 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
4 1,750 62 77 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
5 1,890 67 83 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
6 2,030 72 90 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
7 2,184 78 97 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
8 2,352 84 105 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
9 2,534 90 112 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
10 2,786 99 123 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
11 3,052 109 136 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
12 3,346 119 148 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos
13 3,668 131 163 1 másodperc 7 tile Repülő & Gyalogos


A szintfejlődéshez szükséges XP
Szint A következő szinthez

szükséges XP

Ehhez és az előző szintekhez

szükséges XP összesítve

1 20 0
2 50 20
3 100 70
4 200 170
5 400 370
6 1,000 770
7 2,000 1,770
8 5,000 3,770
9 10,000 8,770
10 30,000 18,770
11 40,000 48,770
12 80,000 88,770
13 Nincs következő szint 168,770

XP szerzése

XP-t a játékosok kártyák adományozása és kártyák fejlesztése segítségével tudnak szerezni.

A kártyák fejlesztéséből kapott XP
Szint Common Rare Epic Legendary
1
2 4
3 5
4 6 6
5 10 10
6 25 25
7 50 50 25
8 100 100 100
9 200 200 200
10 400 400 400 250
11 600 600 600 600
12 800 800 800 800
13 1,600 1,600 1,600 1,600
Összesen 3,800 3,791 3,725 3,250

Star Pointok

A legnagyobb szint a 13-as. Ha egy játékos eléri a 13-as szintet, akkor XP helyett Star Pontokat kap kártyák adományozásáért és fejlesztéséért. A játékosok Star Pontok segítségével fejleszthetik a maximális szintű kártyáik Star Szintjét, új kinézetet, egy arany színű keretet és speciális effekteket adva a kártyáknak. Egy kártyának maximum 3 Star Szintje lehet, de egyes kártyáknak csak egy vagy kettő van, viszont a fejlesztők új Star Szinteket raknak a játékba minden fejlesztésben.

A Star Szintek fejlesztéséhez szükséges Star Pontok
Star Szint Szükséges Star Pontok
1 10,000
2 15,000
3 20,000
Összesen 45,000

Kártyák

Kártyapakli

Az egyes troop-ok (katonák), spell-ek (bűbájok) és építmények kártyákként vannak ábrázolva. Az egyes csaták előtt a játékosoknak egy deck-et (kártyapaklit) kell készíteniük 8 különböző kártya segítségével, amiket arra használnak, hogy védekezzenek az ellenfél ellen és megtámadják őket. Egy játék elején mindkét játékos 4, a deck-jében szereplő 8 kártya közül véletlenszerűen kiválasztott kártyával indít. Ezek a kártyák a deck-ben szereplő bármely kártyák lehetnek, kivéve a Mirror és az Elixir Collector.

Elixir

Minden kártya kijátszása egy bizonyos számú elixirbe kerül. A játékosok 5 elixirrel indítják a meccset és minden 2.8 másodpercben szereznek egy újabb elixirt, amíg el nem érek a maximumot, a 10 elixirt. A csata utolsó 60 másodpercében és az overtime első percében a játékosok 1.4 másodpercenként szereznek elixirt, az overtime utolsó, 2. percében pedig 0.7 másodpercenként.

Kártyák kijátszása

Ha a játékos egy kártyát kijátszott, akkor egy új kártya kerül a 4, a kezében lévő kártya közé. Legelőször a kártyák véletlenszerűen kerülnek a játékos kezébe, de miután minden kártyát legalább egyszer kijátszott, a kijátszás sorrendjében kapja meg őket újra.

Kártyák ritkasága

A játékban jelenleg 4 különböző kártyaritkasági típus van: Common, Rare, Epic és Legendary. Minél nagyobb egy kártya ritkasága, annál nehezebben szerezhetők meg, fejleszthetők és annál nagyobb szintről indulnak.

  • Common: 1-13
  • Rare: 3-13
  • Epic: 6-13
  • Legendary: 9-13

Kártyák fejlesztése

Itt van két táblázat arról, hogy mennyi kártya és arany szükséges az egyes ritkaságú kártyák egyes szintekre való fejlesztéséhez:

Az egyes szintekhez szükséges kártyák száma
Kártyaszint Common Rare Epic Legendary
1 1
2 2
3 4 1
4 10 2
5 20 4
6 50 10 1
7 100 20 2
8 200 50 4
9 400 100 10 1
10 800 200 20 2
11 1,000 400 50 4
12 2,000 800 100 10
13 5,000 1,000 200 20
Összesen 9,586 2,586 386 36
Az egyes szintekhez szükséges arany száma
Kártyaszint Common Rare Epic Legendary
1
2 5
3 20
4 50 50
5 150 150
6 400 400
7 1,000 1,000 400
8 2,000 2,000 2,000
9 4,000 4,000 4,000
10 8,000 8,000 8,000 5,000
11 20,000 20,000 20,000 20,000
12 50,000 50,000 50,000 50,000
13 100,000 100,000 100,000 100,000
Összesen 185,625 185,600 184,400 175,000

A kártyák adatai

Itt egy lista az összes kártya Tournament Standard-es (azaz 9-es szintű) adatáról:

Információ forrás: https://hu.wikipedia.org/wiki/Clash_Royale
A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.
Zdroj: Wikipedia.org - čítajte viac o Clash Royale

Villamosmérnöki és elektronikai alapfogalmak - elektronica.hu
čítajte viac na tomto odkaze: Mobiltelefon-játékok





A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.


Troop, azaz "katona" kártyák
Kártya neve Kijátszáshoz

szükséges elixir

Életerő Sebzés Támadási sebesség

(másodperc)

Átlagos sebzés

másodpercenként

Kezdési/halál

utáni sebzés

Sebzés

hatótávolsága

Katonák

száma

Archers 3 252 89 1.2 74 0 5 2
Baby Dragon 4 1,016 133 1.5 88 0 3.5 1