Figyelmeztetés: Az oldal megtekintése csak a 18 éven felüli látogatók számára szól!
Honlapunk cookie-kat használ az Ön számára elérhető szolgáltatások és beállítások biztosításához, valamint honlapunk látogatottságának figyelemmel kíséréséhez. Igen, Elfogadom

Electronica.hu | Az elektrotechnika alapfogalmai : Elektrotechnika | Elektronika



...


...
...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Sine Mora
Sine Mora
Fejlesztő Digital Reality
Grasshopper Manufacture
Kiadó Digital Reality
Rendező Theodore Reiker
Producer Szuda Góicsi
Tervező Theodore Reiker
Művész Szuda Góicsi
Zeneszerző Jamaoka Akira
Platformok Xbox 360, Microsoft Windows, PlayStation Vita, iOS, Android, Ouya, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch
Kiadási dátum Xbox Live Arcade
2012. március 21.
Microsoft Windows
2012. november 9.
Műfaj Horizontális shoot ’em up
Játékmódok Egyjátékos
Adathordozó
A Sine Mora weboldala
SablonWikidataSegítség

A Sine Mora (シネモラ; latin: Késedelem nélkül?) egy dieselpunk stílusú horizontális shoot 'em up videójáték, mely a magyar Digital Reality és a japán Grasshopper Manufacture közreműködésének eredményeként fog megjelenni 2012-ben Xbox 360 játékkonzolokra az Xbox Live Arcade szolgáltatásokon keresztül. A játék rendezője és tervezője a korábban a Mithis Entertainmentnél is dolgozó Theodore Reiker,[1] tervezője Szuda Góicsi, pályatervezője a Nagy-Szakáll Ferenc,[2] míg zeneszerzője a többek között a Silent Hill videójátékok zenéjét jegyző Jamaoka Akira lesz.[3]

Játékmenet

A Sine Mora hagyományos horizontális shoot 'em up játékelemeket fog felvonultatni, viszont a zsáner legtöbb tagjával ellentétben a játékosnak nem az életért kell aggódnia – hiszen az soha nem fogy el – hanem a hátralévő idő miatt. Az idő az ellenfelek elpusztításával vagy a különböző power-upok felvételével lehet gyarapítani, ha a játékos repülőgépét eltalálják az pedig az ellenkező hatást, az idő csökkenését váltja ki. Az idő különböző eszközökkel manipulálható is; ez központi elemet játszik a játékban.

Fejlesztés

A Digital Reality és a Grasshopper Manufacture együttműködését, a játékkal együtt 2010. augusztus 18-án jelentette be Szuda Góicsi a Kölnben megrendezett Gamescom rendezvényen.[4][5] Szuda elmondása szerint a játékot elsősorban az európai és az amerikai piacokra szánják.[6] A játékot az Another World című videójáték inspirálta.[6] A játék támogatni fogja sztereoszkopikus 3 dimenziós megjelenítést.[4][7] A játék egyik érdekessége, hogy összes verziójában, tehát mind az európai, mind az amerikai és mind a japán piacokon kizárólag magyar nyelvű szinkronnal lesz elérhető, amit természetesen különböző nyelveken elérhető felirat kísérhet. A játékot eredetileg PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra fejlesztették, de terveztek PC (Steam) és PlayStation Vita változatokat is, azonban 2011 decemberében bejelentették, hogy csak a Microsoft konzoljára fog megjelenni.[8] A korábbiakkal szemben a 2012-es E3 előtt bejelentették, hogy a játék PlayStation Vita kézi konzolra is megjelenik, nem sokkal később pedig a PlayStation 3 változat készítését is megerősítették.[9][10] Ezen változatok megjelenési ideje egyelőre ismeretlen. 2012. november 9-én a játék Microsoft Windows platformra is megjelenik, steamworks támogatással.[11]

Források

  1. Jake Gaskill: Shadows of the Damned, Sine Mora, And Beyond: Catching Up With Suda 51 (angol nyelven). G4, 2010. szeptember 16. (Hozzáférés: 2011. január 26.)[halott link]
  2. mcmacko: Sine Mora: Suda51 és a magyarok. Gamer365, 2010. augusztus 19. . (Hozzáférés: 2011. január 24.)
  3. Interview: Suda51 On Making Sine Mora A Digital Reality (angol nyelven). Gamasutra, 2010. szeptember 22. (Hozzáférés: 2011. január 24.)
  4. a b 開発業務提携のお知らせ (japán nyelven). Grasshopper Manufacture, 2010. augusztus 19. (Hozzáférés: 2011. január 26.)[halott link]
  5. Tyler (Hegyeshalmi Richárd): Sine Mora: Suda 51 új játéka. 576 KByte, 2010. augusztus 18. (Hozzáférés: 2011. január 24.)[halott link]
  6. a b mcmacko: Sine Mora: Suda51 és a magyarok. Gamer365, 2010. augusztus 19. (Hozzáférés: 2011. január 24.)
  7. Joe Anderson: Suda51 announces Sine Mora for PSN and XBLA. VG247, 2010. augusztus 18. (Hozzáférés: 2011. január 25.)
  8. JC Fletcher: Grasshopper and Digital Reality's Sine Mora now an XBLA exclusive (angol nyelven). Joystiq, 2011. december 8. . (Hozzáférés: 2012. február 1.)
  9. Husnain: Sine Mora announced for PS Vita (angol nyelven). psvitahub, 2012. június 4. (Hozzáférés: 2012. november 6.)
  10. JC Fletcher: Sine Mora coming to PS3 as well (angol nyelven). Joystiq, 2012. június 21. . (Hozzáférés: 2012. november 6.)
  11. Sinan Kubba: Sine Mora rains bullets and pianos on PC Nov. 9 (angol nyelven). Joystiq, 2012. november 1. . (Hozzáférés: 2012. november 6.)

További információk

Információ forrás: https://hu.wikipedia.org/wiki/Sine_Mora
A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.
Zdroj: Wikipedia.org - čítajte viac o Sine Mora





A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.