A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
Ez a lap vagy szakasz tartalmában elavult, korszerűtlen, frissítésre szorul. Frissítsd időszerű tartalommal, munkád végeztével pedig távolítsd el ezt a sablont! |
Sine Mora | |
Fejlesztő |
Digital Reality Grasshopper Manufacture |
Kiadó | Digital Reality |
Rendező | Theodore Reiker |
Producer | Szuda Góicsi |
Tervező | Theodore Reiker |
Művész | Szuda Góicsi |
Zeneszerző | Jamaoka Akira |
Platformok | Xbox 360, Microsoft Windows, PlayStation Vita, iOS, Android, Ouya, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch |
Kiadási dátum |
Xbox Live Arcade 2012. március 21. Microsoft Windows 2012. november 9. |
Műfaj | Horizontális shoot ’em up |
Játékmódok | Egyjátékos |
Adathordozó |
|
A Sine Mora weboldala | |
Sablon • Wikidata • Segítség |
A Sine Mora (シネモラ; latin: Késedelem nélküldieselpunk stílusú horizontális shoot 'em up videójáték, mely a magyar Digital Reality és a japán Grasshopper Manufacture közreműködésének eredményeként fog megjelenni 2012-ben Xbox 360 játékkonzolokra az Xbox Live Arcade szolgáltatásokon keresztül. A játék rendezője és tervezője a korábban a Mithis Entertainmentnél is dolgozó Theodore Reiker,[1] tervezője Szuda Góicsi, pályatervezője a Nagy-Szakáll Ferenc,[2] míg zeneszerzője a többek között a Silent Hill videójátékok zenéjét jegyző Jamaoka Akira lesz.[3]
) egyJátékmenet
A Sine Mora hagyományos horizontális shoot 'em up játékelemeket fog felvonultatni, viszont a zsáner legtöbb tagjával ellentétben a játékosnak nem az életért kell aggódnia – hiszen az soha nem fogy el – hanem a hátralévő idő miatt. Az idő az ellenfelek elpusztításával vagy a különböző power-upok felvételével lehet gyarapítani, ha a játékos repülőgépét eltalálják az pedig az ellenkező hatást, az idő csökkenését váltja ki. Az idő különböző eszközökkel manipulálható is; ez központi elemet játszik a játékban.
Fejlesztés
A Digital Reality és a Grasshopper Manufacture együttműködését, a játékkal együtt 2010. augusztus 18-án jelentette be Szuda Góicsi a Kölnben megrendezett Gamescom rendezvényen.[4][5] Szuda elmondása szerint a játékot elsősorban az európai és az amerikai piacokra szánják.[6] A játékot az Another World című videójáték inspirálta.[6] A játék támogatni fogja sztereoszkopikus 3 dimenziós megjelenítést.[4][7] A játék egyik érdekessége, hogy összes verziójában, tehát mind az európai, mind az amerikai és mind a japán piacokon kizárólag magyar nyelvű szinkronnal lesz elérhető, amit természetesen különböző nyelveken elérhető felirat kísérhet. A játékot eredetileg PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra fejlesztették, de terveztek PC (Steam) és PlayStation Vita változatokat is, azonban 2011 decemberében bejelentették, hogy csak a Microsoft konzoljára fog megjelenni.[8] A korábbiakkal szemben a 2012-es E3 előtt bejelentették, hogy a játék PlayStation Vita kézi konzolra is megjelenik, nem sokkal később pedig a PlayStation 3 változat készítését is megerősítették.[9][10] Ezen változatok megjelenési ideje egyelőre ismeretlen. 2012. november 9-én a játék Microsoft Windows platformra is megjelenik, steamworks támogatással.[11]
Források
- ↑ Jake Gaskill: Shadows of the Damned, Sine Mora, And Beyond: Catching Up With Suda 51 (angol nyelven). G4, 2010. szeptember 16. (Hozzáférés: 2011. január 26.)[halott link]
- ↑ mcmacko: Sine Mora: Suda51 és a magyarok. Gamer365, 2010. augusztus 19. . (Hozzáférés: 2011. január 24.)
- ↑ Interview: Suda51 On Making Sine Mora A Digital Reality (angol nyelven). Gamasutra, 2010. szeptember 22. (Hozzáférés: 2011. január 24.)
- ↑ a b 開発業務提携のお知らせ (japán nyelven). Grasshopper Manufacture, 2010. augusztus 19. (Hozzáférés: 2011. január 26.)[halott link]
- ↑ Tyler (Hegyeshalmi Richárd): Sine Mora: Suda 51 új játéka. 576 KByte, 2010. augusztus 18. (Hozzáférés: 2011. január 24.)[halott link]
- ↑ a b mcmacko: Sine Mora: Suda51 és a magyarok. Gamer365, 2010. augusztus 19. (Hozzáférés: 2011. január 24.)
- ↑ Joe Anderson: Suda51 announces Sine Mora for PSN and XBLA. VG247, 2010. augusztus 18. (Hozzáférés: 2011. január 25.)
- ↑ JC Fletcher: Grasshopper and Digital Reality's Sine Mora now an XBLA exclusive (angol nyelven). Joystiq, 2011. december 8. . (Hozzáférés: 2012. február 1.)
- ↑ Husnain: Sine Mora announced for PS Vita (angol nyelven). psvitahub, 2012. június 4. (Hozzáférés: 2012. november 6.)
- ↑ JC Fletcher: Sine Mora coming to PS3 as well (angol nyelven). Joystiq, 2012. június 21. . (Hozzáférés: 2012. november 6.)
- ↑ Sinan Kubba: Sine Mora rains bullets and pianos on PC Nov. 9 (angol nyelven). Joystiq, 2012. november 1. . (Hozzáférés: 2012. november 6.)
További információk
- A Sine Mora hivatalos weboldal (angolul)
A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.
Analóg multiméterek túlterhelés elleni védelme
Egyenáram
Egyenáram mérése
Egyenirányítós lengőtekercses műszer
Elektromágnes (fizika)
Elektromos feszültség
Elektromos térerősség
Fáziseltolódás
Fázismutató
Fajlagos ellenállás
Feszültséggenerátor
Feszültségváltó
Forgó mágneses tér
Háromfázisú hálózat
Hőelektromosság
Hatásos ellenállás
A lap szövege Creative Commons Nevezd meg! – Így add tovább! 3.0 licenc alatt van; egyes esetekben más módon is felhasználható. Részletekért lásd a felhasználási feltételeket.